مجموعه دستکش ساز  شما را به خرید بهترین محصولات انواع دستگاه تولید دستکش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه تولید دستکش لاتکس پزشکی

دستگاه تولید دستکش

آیا می دانید که احداث کارخانه با ماشین آلات و خط تولید دستکش لاتکس کارگری و پزشکی از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند یا خیر؟ آیا از قیمت تجهیرات و دستگاه تولید دستکش های لاتکس ضد برش و لاتکس پزشکی اطلاع دارید؟

کاربرد دستکش لاتکس و نیتریل

دستکش های لاتکس از نوع گیاهی بوده و دستکش نیتریل از مواد شیمیایی تولید می شوند. شرکت های تولید کننده و وارد کننده دستکش لاتکس، بر اساس کاربرد آنها اقدام به تولید یا واردات دستکش های مختلف می کنند.

ماشین آلات و دستگاه تولید دستکش ضد برش لاتکس زن یا روکش زن نیتریل یکسان هستند و فرمول ساخت دستکش لاتکس و نیتریل با هم متفاوت می باشد. کاربرد دستکش لاتکس یا نیتریل کاربری آنها را تعیین می کند.

انواع دستکش لاتکس:

  • دستکش لاتکس جراحی
  • دستکش لاتکس پزشکی
  • دستکش لاتکس ضد برش
  • دستکش لاتکس کارگری

دستگاه تولید دستکش لاتکس پزشکی و سود دهی آنها

دستکش های لاتکس پزشکی از جمله دستکش هایی بوده که بیشترین مصرف آنها برای جراحی بوده و معمولا بیمارستان ها اصلی ترین مشتریان این نوع از دستکش آنتی باکتریال بوده، زیرا اکثر دستکش های لاتکس در بیمارستان های سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند، به همین خاطر بوده که تقریبا فروش این نوع از دستکش ها می تواند قطعی باشد، زیرا مشتریان آنها بیمارستان ها بوده و مقدار زیادی دستکش نیاز داشته، که معمولا برای تامین آنها با تولید کنندگان قرارداد می بندند.

دستگاه های تولید دستکش های پزشکی به خاطر اینکه دستکش های نسبتا گران قیمتی را تولید نموده و از طرفی نیز فروش این دستکش ها به راحتی انجام شده، می توانند سود مناسبی برای افراد تولید کننده داشته، و معمولا به عنوان یک شغل پر درآمد در بازار معروف می باشد.
دستگاه های تولید دستکش لاتکس پزشکی را معمولا طوری طراحی می نمایند، که بتوان دستکش های بسیار زیادی را توسط این دستگاه ها تولید نموده، که معمولا تولید دستکش های پزشکی به حدود ۱۵۰۰ جفت دستکش در هر ساعت نیز خواهد رسید.
دستگاه های تولید دستکش لاتکس پزشکی به خاطر پیچیده بودن و زیاد بودن قطعات و قسمت های مختلف، دارای قیمت بسیار زیادی بوده، که البته به خاطر سودآوری زیاد، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه بوده، و به همین علت افراد زیادی تمایل به خرید این دستگاه ها دارند.

عبدالرضا کسری

من در حوزه انواع دستگاه تولید دستکش مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیریت مجموعه: آقای عبدالرضا کسری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129728651

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: kasrabaskoul@gmail.com

مجموعه دستکش ساز  شما را به خرید بهترین محصولات انواع دستگاه تولید دستکش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید