مجموعه دستکش ساز  شما را به خرید بهترین محصولات انواع دستگاه تولید دستکش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستگاه تولید دستکش کارگری

 

آیا از قیمت دستگاه های تولید دستکش کارگری در بازار آگاهی دارید؟ آیا می دانید که دستکش های کارگری باید چه ویژگی هایی داشته باشند، تا بیشترین بهره را از آنها بتوان برد؟ خط تولید دستکش بافی مناسب کار، از بخشهای مختلف: دستگاه بافت دستکش کار، دستگاه لاتکس زن ضد برش، دستگاه روکش زنی کف مواد و دستگاه تولید دستکش نیتریل تشکیل می شود، که قیمت های مختلفی دارند.

گروه نورا صنعت فروش دستگاه
دستکش های کارگری از جمله دستکش هایی می باشند که معمولا افراد بسیاری به طور روزانه از آنها استفاده می نمایند.
دستکش کارگری را می توان به عنوان بهترین دستکش ها از نظر استحکام دانست، زیرا کار هایی که کارگران انجام می دهند، معمولا کارهای بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشند، که این موضوع سبب می شود تا دستکش های کارگری را از جنس های بسیار مستحکمی تولید نمایند.
دستگاه هایی که جهت تولید دستکش های کارگری به کار گرفته می شوند، معمولا از قدرتمند ترین دستگاه های تولید دستکش ایمنی کار  می باشند.

دستکش بافت معمولاً مرحله اول تولید دستکش های کارگری می باشد دستکش های کارگری انواع مختلفی دارند: بافت ضخیم و نازک.

اما نازک  و ضخیم بودن آن به تعداد و سایز سوزن بستگی دارد. هر چه تعداد سوزن و نازک بودن آن افزایش پیدا می کند دستکش نازک تر می شود. دستکش های گی۱۳ ۱۵ و ۱۷ مخصوص روکش زدن می باشند.

 انواع روکش وجود دارد:  دستکش دستکش کف مواد، دستکش لاتکس، دستکش نیتریل و پی وی سی که در نتیجه به دستگاه  دستکش بافی مدل بستگی دارد، در نتیجه دستکش بافت در گیچ های ۷، ۱۰، ۱۳، ۱۵ تولید می شود

برخی ویژگی های دستگاه تولید دستکش کارگری

دستگاه های تولید کننده ای که برای دستکش پلاستیکی کارگری کاربرد دارند را معمولا به گونه ای طراحی نموده اند تا با برق سه فاز کار کنند، زیرا دارای موتور های بسیار بزرگی می باشند.
معمولا برق ۲۲۰ ولت برای این دستگاه ها کافی نبوده و ممکن است صدماتی به موتور آنها وارد نماید.

به همین خاطر می باشد که معمولا برق ۳۸۰ ولت برای این دستگاه ها بهره می برند. دستگاه های تولید دستکش کارگری دارای سیستم های الکترونیکی بسیار قدرتمند و پیچیده ای برخوردار می باشند، که این موضوع سبب شده است تا این دستگاه ها به صورت اتوماتیک دستکش ها را تولید نموده و نیاز به کارگر های زیادی ندارند.

معمولا دستگاه های تولید دستکش موجود در بازار دارای قیمت های نسبتا زیادی بوده، اما در بین این دستگاه ها معمولا دستگاه های تولید دستکش صنعتی کارگری دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشند.

عبدالرضا کسری

من در حوزه انواع دستگاه تولید دستکش مشغول به کار هستم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیریت مجموعه: آقای عبدالرضا کسری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129728651

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: kasrabaskoul@gmail.com

مجموعه دستکش ساز  شما را به خرید بهترین محصولات انواع دستگاه تولید دستکش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید